);

Imam Mahdi sudah Berada Dalam Kalangan kita . Ini Cara untuk Mengenalinya.

Semua nabi sebelum Muhammad lega sebab umat mereka tak ditimpa fitnah ini. Kita adalah orang terpilih dari zaman Nabi Adam sampailah sekarang untuk berjuang dalam zaman ini.

Soalannya kita terpilih jadi pengikut Dajjal ke pengikut Imam Mahdi pada waktu itu. tik tok tik tok.

Kiamat sudah amat amat dekat dengan kita. Episod awal kiamat sudah pun dimulakan.

Sudah dijanjikan akan dibangkitkan seorang lelaki daripada Timur akan ditabalkan sebagai Imam Mahdi. Dia adalah keturunan Nabi Saw . Namanya Muhammad bapanya Abdullah. Dahinya lebar , dan mukanya sangat kacak. Dia akan memimpin kita melawan Dajjal dan Yakjuj Makjuj sementara menunggu Nabi Isa membunuh Dajjal dan mematahkan salib salib. Seorang manusia juga akan bangkit dari keturunan Abu Bakar Ra .

Soalannya setiap tahun akan ada orang mengaku dia Imam Mahdi dan setiap tahun juga akan ada orang mengaku dia pembantu Imam Mahdi dari Bani Tamim. Dalam zaman fitnah ini bagaimana kita nak bezakan mana satu yang betul untuk kita taati dan mana satu yang salah?

Tanda tanda seorang Imam Mahdi yang dijanjikan Allah.

1. Dia tidak tahu pun dia adalah Imam Mahdi dan dia tidak akan mengaku dia imam kita. Barangsiapa mengaku dia Imam Mahdi maka kompemlah dia bukan imam kita.

Imam Mahdi akan dibaiah di depan Kaabah di aaktu Dajjal sudah mengaku dirinya Tuhan. Pada waktu itu Dajjal akan mengganggu keimanan seliruh dunia kecuali Makkah dan Madinah. Di sekeliling Makkah dan Madinah , sejumlah malaikat Allah mengawal kota suci ini dengan pedang yang tajam menghunus. Dajjal takkan berani masuk melawan Malaikat.

Pada waktu itu, semua orang Islam berlindung di Makkah dan Madinah kerana takut fitnah Dajjal . Tidak akan ada tanah di Mekah Madinah yang tidak dipijak anak Adam ketika itu. Bila Dajjal menghentak kaki dan memaanggil mereka dari luar kota suci itu, oranv yang tidak kuat imannya akan keluar dan beriman dengan Dajjal.

Pada waktu itu semua orang Islam sedang mencari ketua mereka untuk berlindung dari Dajjal. Semua orang di sekeliling Kaabah pada hari itu akan kenal Imam Mahdi secara AUTOMATIK dan bersumpah taat kepadanya di hadapan Kaabah.

Imam Mahdi menangis MENOLAK jawatan sebagai KETUA UMAT ISLAM pada waktu itu. Kalau betul dia Imam Mahdi , dia takkan mengaku bahkan menolak dan menangis bila ditabalkan ketua Umat Islam.

2. Nabi Isa kenal siapa Imam Mahdi.
Selagi tak ada orang berambut ikal mayal, hingga ke paras bahu, memakai baju putih yang turun dari langit diiringi 2 malaikat membenarkan bahawa seseorang itu adalah Mahdi, maka jangan percaya bahawa orang itu ketua kita. Sewaktu Nabi Isa turun dari Menara Putih di Syria , Imam Mahdi al Muntazar sedang mengimamkan solat sekumpulan orang islam. Nabi Isa datang ke kelompok
Orang bersolat itu dari belakang , dan menyertai solat itu sebagai Makmum. Mendengar tapak kaki Nabi Allah Isa dari belakang , Imam Mahdimendapat ilham dari Allah bahawa di belakang itu adalah Isa Bin Maryam dan berhenti di tengah solatnya untuk memberi ruang kepada Nabi Isa mengimamkan solat . Nabi Isa mengisyaratkan supaya meneruskan Solat Jemaah itu dengan dia sebagai seorang Makmum sahaja.

Ada pendapat ulama mengatakan Nabi Isa turun sebagai Ummat Nabi Muhammad , sebab itulah dia tidak mahu menjadi Imam pada ketika itu. Nabi Isa akan berkahwin dengan seorang wanita selepas dia membunuh Dajjal dan menghabiskan sisa sisa umur baginda sebagai ummat Nabi Muhamad di bawah pemerintahan Imam Mahdi.

3. Berdahi luas bermuka kacak.

Imam Mahdi adalah keturunan Nabi SAW dari cabang Hassan RA. Diriwayatkan mukanya cantik iras datuk nenek nya. Kalau yang mengaku Imam Mahdi itu mukanya selekeh, berlemoih macam jiran kampung kita sahaja, boleh reject awal awal dah kot. 🙂

4. Mahdi membawa panji Hitam .

Imam Mahdi akan keluar dan membawa panji panji Hitam sebagai lambang perjuangannnya. Maka ramailah orang orang sesat seperti IS IS sekarang ini membawa panji hitam dan mengaku mereka pengikut Mahdi. Silap silap orang Terengganu pun boleh mengaku mereka penngikut Mahdi sebab warna bendera negeri depa. :p

5. Ketika zaman Mahdi keluar, manusia akan berperang dengan pedang.

Sekarang direkodkan kilang keluli terbesar dunia sudah dibina di Israel. Orang Yahudi pengikut Dajjal sudah bersedia untuk saat peperangan kita dengan mereka. Mereka sudah kumpul dah besi besi utnuk ditempa menjadi pedang sedangkan kita masih leka dalam beribadah, nampak sangat yakin dan iman mereka itu teramat amat tinggi dalam berjuang. Selagi manusia masih boleh menembak menggunakan pistol, itu masih bukan zaman Mahdi dan siapa saja yang mengaku dia Imam Mahdi pada zaman itu kompem bukan Mahdi.

6. Hati -hati dengan Imam Mahdi dari Syiah.

Bukan kita saja menunggu kehadiran seorang lelaki pilihan Allah untuk memimpin kita, Syiah pun menunggu Imam Mahdi dari riwayat mereka juga. Cara yang ada untuk mengelakkan dari tersalah ikut Mahdi adalah menjauhi amalan dan fahaman Syiah terus. Bersihkan akidah dan ibadah anda dari pengaruh syiah dari sekarang. Beza ahli Sunnah dengan Syiah senang saja. Syiah terlampau lampau mengagungkan ulama mereka. Ulama mereka dikatakan AYATOLLAH, iaitu ayat Allah. Setiap yang keluar dari mulutnya adalah dari Allah so tiada siapa boleh bangkang kata kata ulama mereka. Tahi ulama mereka pun mereka makan. Isteri depa pun sanggup mereka korbankan dan diberi nikah mutah selama beberapa malam kepada Ulama Syiah. Dapat free je ulama itu. Hampa semua ada otak dan penilaian yang baik. Mana mana gerakan di Malaysia yang mengagungkan Ulama sangat sangat, yang bila kita pergi majlis mereka, nampak apa yang disambut di Majlis itu adalah tokoh dan bukan agama, itu kompem ada pengaruh Syiah.

7. Pada zaman fitnah Dajjal ni, ulama pun minta pada Allah untuk dimatikan sebelum Dajjal muncul. Kita yang bodoh ni minta doa dipanjang kan umur pula time time ni. Berlindung lah kepada Allah dari fitnah Dajjjal. Baca kahfi setiap malam Jumaat. Fitnah Dajjal ini fitnah paling besar dalam sejarah penciptaan anak Adam. Semua nabi sebelum Muhammad lega sebab umat mereka tak ditimpa fitnah ini. Kita adalah orang terpiliih dari zaman Nabi Adam sampailah sekarang untuk berjuang dalam zaman ini.

Soalannya kita terpilih jadi pengikut Dajjal ke pengikut Imam Mahdi pada waktu itu. tik tok tik tok.

Add Comment