HOME

“Radhi nak rujuk, tapi saya tetap tak mahu” – Bekas isteri dah tawar hati

BEKAS isteri kepada vokalis kumpulan OAG, Radhi iaitu Nur Shahira Ayu Zahiri mengakui penyanyi itu pernah meluahkan hasrat untuk kembali bersama selepas melafazkan cerai pada 25 Mac lalu. Shahira Ayu atau lebih mesra dipanggil Ayu, 25, bagaimanapun nekad dengan keputusan untuk meneruskan kehidupan bersama anak-anak tanpa suami. “Sebenarnya Radhi sudah melafazkan cerai kepada saya pada…

HOME

Tukang paip ditemb4k polis, selepas kena temb4k ini yang dilakukan polis tersebut menurut mangsa

ALOR SETAR: Seorang pemuda cedera di lengan kiri akibat ditemb4ak anggota polis trafik, ketika cuba menghentikan motosikal dinaiki bersama rakannya di Jalan Langgar, di sini, hari ini. Kejadian kira-kira pukul 10 pagi itu berlaku semasa mangsa, tukang paip, Mohamad Alif Aiman Anuar, 21, dari Kuala Kedah sedang membonceng motosikal ditunggang oleh rakannya untuk ke tempat…

HOME

ABAM BOCEY AKHIRNYA DAPA CARI DAN JUMPA LELAKI YANG PERTIKAI DNA ANAKNYA

KETERLANJURAN seorang netizen yang seolah-olah mempertikaikan status anak pelawak Abam daripada kumpulan Bocey akhirnya berjaya diselesaikan dengan baik menerusi satu pertemuan pada Rabu. Berdasarkan foto yang dimuat naik oleh adiknya, pelawak Ali Puteh, Abam dilihat bergambar bersama seorang lelaki dipercayai individu terlibat dalam meninggalkan komen agar melakukan ujian DNA bagi menentukan kesahihan zuriatnya itu. “Perbincangan membawa…

HOME

Lagi Artis Terkenal Bercerai. Sam Bunkface Dan Isteri Sah Berpisah, Isteri Dedah Ini Puncanya

Belum pun reda kisah penceraian A. Aida dan suaminya Ariff Aziz, hari ini dunia hiburan dikejutkan sekali lagi dengan berita penceraian seorang penyanyi terkenal. Tidak ada angin, tidak ada ribut. Timbul-timbul berita sudah bercerai. Meskipun jarang kontroversi yang melibatkan penyanyi ini namun sedikit sebanyak membuatkan peminatnya terkejut. Mahligai rumah tangga yang dibina selama empat tahun…

HOME

Mcm perigi cari timba. Aku dgn selamba text seorang ustaz “Awk, Saya suka awak”. Akhirnya ini respon ustaz itu buat jntung aku ggur.

Hi. Nama aku Ira (bukan nama sebenar), berumur 22 tahun, dan masih menuntut dalam tahun akhir di sebuah universiti tempatan. Harini aku nak cerita sikit pasal tajuk ‘Perempuan & Perigi Cari Timba’ ni. Aku tahu kita sebagai perempuan malu sangat nak mulakan sesuatu dalam hubungan yang macam ni kan, lagi-lagi kalau umur makin lama makin…

HOME

Bru nak selak baju nak nyusukn ank,tba2 mak tendang along berusia 6bulan,dia tnjuk good guna tngan smbil ketawa

Salam semua, aku Zaharah. aku dah berkahwin lebih kurang setahun lebih dgn suami tercinta. Awal perkahwinan kami meyewa rumah sewa dikawasan berdekatan dengan tempat kerja suami. Senang utk suami ulang alik ke tempat kerja dia setiap hari. Untuk menjimatkan kos dgn gaji suami basic RM 3,000, suami putuskan untuk ulang alik naik motosikal peninggalan arwh…

HOME

Rihana Petra kongsi kisah pertemuan pertama dengan suami

Isteri kepada bekas Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V, dikenali sebagai Rihana Petra beberapa hari lalu telah berkongsi berita gembira mengenai kelahiran putera sulung mereka di laman akaun Instagram (IG)nya. Terkini beliau turut berkongsi foto Sultan Muhammad V saat kecil/bayi. Kelihatan, Rihana Petra turut berkongsi foto ibu beliau yang kelihatan muda membawa cucunya bermain. Ramai…

HOME

“Diludah & dimaki pelajar”- Kakak ‘cleaner’ akhirnya berhenti kerja tak tahan sikap biadap pelajar.

Pekerjaan pembersihan atau ‘cleaner’ sering dipandang rendah oleh masyarakat. Disebalik kebersihan di setiap bangunan,ramai tidak tahu kisah hidup disebalik seorang yang bergelar ‘cleaner ini’. Seorang yang dikenali sebagai Reza ini telah berkongsi kisah yang akan membuka mata dan mengubah pandangan kita tentang pekerjaan ‘cleaner’. Semoga masyarakat kita berubah dan saling menghargai jasa dan pengorbanan orang…